جنگ نرم سایبری سرباز ان مهدی موعود(عج)

جنگ نرم سایبری سرباز ان مهدی موعود(عج)

جنگ نرم سایبری سربازان مهدی موعود(عج)
جنگ نرم سایبری سرباز ان مهدی موعود(عج)

جنگ نرم سایبری سرباز ان مهدی موعود(عج)

جنگ نرم سایبری سربازان مهدی موعود(عج)

علائم و سمبل‌ها

پنج‌ضلعی وارونه (Invert Pentagram)

نشانه ی ستاره ی صبح، نامی که به شیطان تعلق دارد. این علامت در مراسم مخفیانه «کابالا» و جادوگری برای احضار ارواح شیطانی استفاده می‌شود. این علامت را شیطان‌پرستان با دو رأس در بالا و ملحدان با یک رأس در بالا استفاده می‌کنند. در هر حال این علامت، نشانه ی شیطان است و مهم نیست که یک نوک ضلع آن بالا باشد یا هر دوی آن ها و یا دور آن دایره‌ای کشیده شده باشد یا خیر. در هر حال این علامت شیطان است.


دیو بافومت (Baphomet)

علامت شیطان‌پرستی، خدای شیطانی و سمبل شیطان. ممکن است این علامت به شکل جواهرات دیده شود.



صلیب شکسته یا چرخ خورشید (Swastika or Sun Wheel)

یک علامت مذهبی باستانی است که سال‌ها قبل از قدرت گرفتن هیتلر به کار می‌رفت. این علامت در کتیبه‌های بودایی و مقبره‌های سلتی و یونانی استفاده می‌شد. در آیین پرستش خورشید، این علامت به نظر می‌رسد نشانه ی مسیر حرکت خورشید در آسمان باشد.



چشمی که به همه‌ جا می‌نگرد (All Seeing Eye)

آن ها معتقدند که این، چشم لوسیفر (شیطان) است و کسی که قدرت کنترل آن را دارد، بر تمام دارایی‌ها حکومت می‌کند. این علامت در پیش‌گویی‌ها به‌کار می‌رود. جادوها، نفرین‌ها، کنترل‌های روحی و تمامی انحرافات تحت این علامت کار می‌کنند. این علامت روشن فکران نیز هست. به پول رایج ایالات متحده نگاهی بیندازید؛ این علامت اساس نظم‌ نوین ‌جهانی است.


صلیب وارونه (Upside Down Cross)

نشانه ی استهزا و رد کردن مسیح است. گردن بندهای آن، توسط شیطان‌پرستان زیادی به کار می‌رود. این علامت را می‌توان همراه خواننده‌های راک و روی آلبوم‌های آن ها دید.

شکل سر بز (Goat Head)

بز شاخ دار، بز مِندِس (همان بَعل، خدای باروری مصر باستان)، بافومت، خدای جادو، بز طلیعه یا قربانی. این یکی از راه‌های شیطان‌پرستان برای مسخره کردن مسیح است زیرا گفته می‌شود که مسیح مانند برّه‌ای برای گناهان بشر کشته شد.

هرج و مرج (Anarchy)

این علامت به معنای از میان بردن تمام قوانین است. به عبارت دیگر «هرچه تخریب‌کننده است، تو انجام بده» یعنی همان قانون شیطا‌ن‌پرستی. این علامت توسط پانک‌ها، هوی متال‌ها و راک‌ها به کار می‌رود.

ضد عدالت (Anti Justice)

تبر رو به بالا علامت عدالت روم قدیم بوده است که علامت واژگون شده ی آن، نشانه ی ضد عدالت یا شورش و طغیان است. فمینیست‌ها از دو تبر رو به بالا به معنی مادرسالاری باستانی استفاده می‌کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.